O nas

Biuro Rachunkowe

Biuro powstało w 2003 roku i było jednym z pierwszych profesjonalnych biur rachunkowych w Ostródzie. 15 lat doświadczenia pozwoliło na zdobycie ponad 100 klientów współpracujących z nami długofalowo.

Biuro tworzy Katarzyna oraz Ireneusz Szymańscy a także 2 wykwalifikowanych księgowych.

Biuro obsługuje spółki z o.o, spółki cywilne a także indywidualnych przedsiębiorców.

Ponosimy całkowitą odpowiedzialność za nasze usługi i staramy się je świadczyć w sposób najbardziej rzetelny oraz solidny.

Naszą firmę cechuje wysoka jakość usług.

Misją Biura Rachunkowego Katarzyny i Ireneusza Szymańskich jest obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie rachunkowości i podatków oraz zapewnienie kompleksowego doradztwa rachunkowo-finansowego przedsiębiorcom. Dlatego też znaczną wagę przywiązujemy do dostarczania rzetelnej informacji zarządczej i rachunkowej, która pomaga w podejmowaniu strategicznych decyzji.

Umiejętności

Zarządzanie

Księgowość

Dostępność

Terminowość

Kilka statystyk

profesjonalizmu

doświadczonych księgowych

100zł

usługi już od

oddział w Ostródzie

sporządzone umowy

O nas

Firma powstała w 2003 roku.

Tworzona jest przez ludzi z ogromnym doświadczeniem oraz pasją.

Jesteśmy tutaj

Kontakt z nami